Dagens åbenbaring

På cykelturen hjem fra arbejde tænkte jeg på mit igangværende appelsin-projekt.

Med ét slog det mig, hvad jeg så godt kan lide ved projektet:

Det tvinger mig til at tænke over, hvordan jeg skal fotografere og ikke hvad jeg skal fotografere! :)

Ved at have lagt mig fast på, at appelsiner skal udgøre en del af motivet, undgår jeg at skulle starte på bar bund, når tiden endelig er inde til at gribe kameraet og fotografere.

Og det er faktisk lidt af en landvinding.

Alt for ofte er jeg havnet i den situation, at jeg har haft både tid 0g lyst til at fotografere, men med alle muligheder åbne i forhold til motivvalg, er jeg blevet lammet i beslutningsøjeblikket.

Men så længe vi har appelsiner i køkkenet, er jeg godt kørende! :)

4 responses to this post.

  1. Posted by Jesper on 7. februar 2011 at 16:54

    Kosteligt!
    Det er bare et ustyrligt morsomt foto! :)

    Spændende at følge dine betragtninger også!

    Svar

  2. 6 om dagen!

    Svar

Skriv et svar

